Przewoźnicy
Dostawa i koszty transportu
Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:paczkomatu InPost
kuriera InPost
Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle: 2-7 dni. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Towarów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który w przypadku Polski wynosi od 24 godzin.
Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w Sklepie stacjonarnym, pod adresem: ul. Kwiatowa 3 05-552 Łazy